wtorek, 20 maja 2014

Obitsu Time

~buenos días~

jejku, to dopiero pierwsza notka w maju, jestem zdruzgotana swoim podejściem. '.'
zdjęcia robie zawsze, to jest stały obowiązek. mogę-robię.
ale komu by się chciało pisać posty? zastanawiam się poważnie nad flickr'em... 
dobra. powód do pisania dobry. Rubeusz ma obitsu. cieszmy się i radujmy!
nie będę się rozpisywać (tak, nie chce mi się). 
dlatego proszę. zdjęcia są? są. notka napisana? napisana. welcome!

~
była sobie paczka.


a w paczce:


OBITSU! (gumowe, M)


jakaś karta (??)


panienka na karcie za to śliczniutka.


podkolanóweczki.


urocze trampki w czachy *-*


pudełeczko. 

a w pudełeczku:


chipy dla Ruby.!

pierwsze co zrobiłam to wyjęłam obitsu i je postawiłam.


i stało!! 



ten kto się nie zmierzył z tym cudem niech żałuje. cieszyłam się jak dziecko na boże narodzenie.


Rubyś podczas zdejmowania wiga xd


a tu wig dla ciekawskich którzy na niego polują.


brzydka główka w kleju ;/


jeszcze przed operacją. 



Rubyś po operacji. pierwsze testy nowego ciałka.


a tu na pufie którą zrobiłam z załamania z powodu braku maszyny do szycia. (niech mi ktoś kupi ;c)



taki z niej śmieszny pulpecik.


KLIKAĆ! zobaczycie przetarcie od noża na oczku. (plusy wymiany oczu -,-')




myślałam, że znienawidze łokcie, a tymczasem uważam je za niezwykle urocze.





Rubeusz, strażnik książek. xd

~

to by było na tyle.

~papa~



6 komentarzy:

  1. To zmieniasz te oczy, czy nie? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będzie mi się chciało męczyć z odcinaniem tych starych to zmienie :* wierz mi, że ja też nie lubie tych zgniło-zielonych >.<

      Usuń
  2. Gratuluję obitsu,naprawdę śliczną masz lalkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To co kupiłaś to nie są chipy :p
    Chipy to sama tęczówka i źrenica, bez białka, nie trzeba wtedy nic odcinać, tylko wypchnąć stare i dokleić magikiem nowe :D

    A tak poza tym to śliczna lalka, Gratuluję obitsu, oraz zdradź, jakiej jakości wig? Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że to nie chipy tylko acrylic eyes'y, dziwne że tak napisałam. wig jest jakości według mnie nawet okej, ale jak się podpytasz np. http://lalkowouraven.blogspot.com/ , http://ches-wonderland.blogspot.com/ , http://www.siostrowo-lalkowo.blogspot.com/ to one najchętniej by mi go ukradły, bo jest jednym z najlepszych wigów stock'owych na świecie.

      Usuń

Follow my blog with Bloglovin