niedziela, 1 czerwca 2014

Lady in black

HOLA 
znowu długa przerwa wiem, ale szkoła nie daje spokoju, tym bardziej, że jutro gram dyplom.
powiem szczerze, że stres jest ogromny, a u mnie psychika schodzi na ciało i jest w sumie nieciekawie.
no ale. Ruby nie schodzi na drugie miejsce, co to to nie. dla jednej lalki brakuje mi czasu, a już myśle nad drugą. eh. moja księżniczka cierpi na brak ciuchów, ale za jakieś 2 tygodnie najdzie mnie cholernie dużo wolnego czasu więc mała dostanie wymarzone łóżeczko. powodzenia wszystkim pod koniec roku i
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI DNIA DZIECKA.
jeśli ktokolwiek jeszcze tym dzieckiem jest ;)

*zdjęcia niepoprzerabiane ale pozabijam jak gdzieś znajdę*




*jakby kogoś interesował napis na moim nadgarstku- Sehun w hangulu :)*












notka z dedykiem dla Olasa który mnie wesoło poganiał :*

+



5 komentarzy:

  1. Ale śliczne zdjęcia, ojeju <3
    Rubyś jest taka kochana <3
    Jeszcze raz gratulacje *i zazdro x3* obitsu c:
    Dzięki za dedykację! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, i ty też będziesz niedługo mieć, więc głowa do góry ^^ <3

      Usuń
  2. Całkiem fajne zdjęcia :)
    Plastik ma na sobie ciekawą sukieneczkę..dałabyś rade w następnym poście pokazać ją w całości ? (sukienkę)
    I jeszcze..miłego dnia dziecka !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sehun w czym? Fajnie jej z tym obitsu, Mordko. Jak tam? Jadłaś już kupę z papierka? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w hangulu kochanie :* koreański alfabet ;) nawet dwie!

      Usuń

Follow my blog with Bloglovin