niedziela, 8 czerwca 2014

GUY

Tytuł mógł wam się z czymś skojarzyć. A no nevermind: KILK <-- piosenka od której się nie mogę opędzić i uznałam że umre jeśli jej tu nie wstawie. 

''Touch me, Touch me, Don't be sweet
Love me, love me, please retweet
Let me be the girl under you that makes you cry''

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dobra. co do notki, to jestem kilka postów w plecy, bo zdjęć jest dużo, czasu mało, a nie chce mi się pisać, ciężkie życie.
w sumie to sama nie wierze, że zrobiłam takie zdjęcia.
że je tutaj wstawiam.
że będą krążyć w blog-sferze.
sama siebie już nie rozumiem.
ale zapraszam.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~














~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


+ druga część robiona już za dnia :)






















NIENAWIDZE BLOGGERA!!!!

zjadł wszystki, wszyściutko, chyba założe flickr'a bo mam już dość.












8 komentarzy:

  1. Dość ciekawy pomysł na sesję. Niepowiem. ^^ Ale co tam, mi się podoba. Śliczną masz lalkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) pomysł pomysłem, ale uznałam, że Ruby do takich klimatów pasuje.

      Usuń
  2. Ło macierzy, obitsu z niej zrobiło jakąś niepowiemkogo xD Ale sesja fajna, zdjęcia ostre, bardzo ładnie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahha dzięki, dzięki. następne zdjęcia już mniej erotyczne xdd

      Usuń
  3. Od 1 do 6 zdjęcia najbardziej mi się podobają. Później nie moje gusta xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się...erotycznie zrobiło....Masz okulary?!

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin