niedziela, 15 lutego 2015

Grand Piano

HEJ

Już druga notka w miesiącu/roku wow, jestem pod wrażeniem samej siebie, 
ale ostatnio ręce same mi się lepią do aparatu i Ruby :)
Na razie to dobrze, ale zobaczymy jak to będzie za jakiś czas...
_______________________________________________________________________

Ugh, czy tylko ja mam dość szkoły?
Nie wiem czy to dlatego, że jestem leniwa, czy dlatego że mam dość tych wszystkich ludzi, 
z którymi muszę się codziennie użerać (inaczej tego niestety nazwać nie można).
Chciałabym już wakacje, albo chociaż przerwe świąteczną, byle szybko :c

_______________________________________________________________________

i już żeby nie przedłużać :)



Am I being a fool?
  

Wrapped up in lies and foolish truths


What do I see in you?


Maybe I'm addicted to all the things you do

  

Cause I keep thinking you were the one who came to take claim of this heart


Cold-hearted, shame you'll remain just afraid in the dark


kocham to zdjęcie, jest prześliczne *c*


And now the people are talking, the people are saying 
that you have been playing my heart like a grand piano


The people are talking, the people are saying 
that you have been playing my heart like a grand piano


So play on, play on, play on...


5 komentarzy:

  1. Śliczna Ruby! Wygląda przecudnie, naprawdę. Najbardziej podoba mi się przedostatnie zdjęcie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ruby jest taka zjawiskowa, aww. :3 Piękna z niej panna! Ostatnie i przedostatnie zdjęcie - wręcz cudowne. ♥
    Ja mam dość szkoły pod względem nauki, codziennie po kilka sprawdzianów i kartkówek. ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my mamy albo calutki tydzień zawalony, albo prawie wcale :3 nie mogę się doczekać jakichś lżejszych lekcji i ładnej pogody (bo patrząc za okno od razu się odechciewa uczyć :c)

      Usuń
  3. Śliczna lalka ;> przedostatnie zdjęcie... ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, zdjęcia są śliczne, pewnie to zasługa przepięknej modelki ^.^ Ruby jest wspaniała, jej wig oraz oczy są genialne! ;3

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin