niedziela, 31 maja 2015

Dead Fox

 HEJ !
Moja regularna notka od nie wiem jakiego czasu c: 
Wczoraj wzięłam Ruby na wyprawę w pola, prawie z własnej woli
(tzn mama mnie wygoniła z domu i uznała, że po deszczu nic nie pyli.)
I zmieniłam jej wiga, na 1, 2 sesje,
bo jednak stęskniłam się za tymi długimi włosami, a ta śliczna sukieneczka,
 którą dostałam razem z jej rudym wigiem tylko czekała aż ktoś ją założy :>
chyba jestem zadowolona z tych zdjęć, wiem że nie jest ich za dużo
i są do siebie bardzo podobne, ale nie mogłam się powstrzymać ^^

KLIK <- piosenka może mało nastrojowa, 
ale jest tak głupia, że nie mogłam się powstrzymać.







* luv to zdjęcie bardzo mocno <3 *









wyszła mi na tych zdjęciach jak mała królewna,
 aujhskiufasiu jestem w niej zakochana aktualnie!

życzę wszystkim miłego niedzielnego wieczoru
 i zachęcam do zostawiania komentarzy poniżej, bo to bardzo motywuje c:

7 komentarzy:

  1. Pasują jej te kwiatuszki ;3 Preferuję poprzedni wig, ale ten też niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj. Przez takie sesje tracę wiarę w moją umiejętność fotografowania no ;_; Ten wig jest aljsfb, dla mnie lepszy od tamtego. Sukienka... Brak słów po prostu. Zapewne od Brokuły, prawda? Gratuluję przepięknej sesji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Przedostatnie zdjęcie jest genialne ;w;

      Usuń
    2. dzięki za miłe słowa i tak sukienka od Brokuły, zakładam, że nie da się nie poznać jej dzieła :3 ^^

      Usuń
  3. Śliczna, no cóż ja zwykły człowiek mogę więcej powiedzieć? :( Cudowna :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i niektóre są podobne, ale grunt, że każde jest dobre! Szczególnie upodobałam sobie numer 11, Ruby wyszła na nim bardzo tajemniczo c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka cudowna lalka no i zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin