sobota, 4 lipca 2015

Lean On

Hej c:

Cały czas nie mogę uwierzyć, że są wakacje i mogę robić co chcę.
To miłe uczucie i trochę mi smutno, że mam tak mało pomysłów na to co chcę robić :c
Na razie jestem w trybie oglądania wszystkich filmów jakie tylko znajdę,
 także powoli wyczerpują mi się możliwości :(
Siedzę u babci, mam pełne pole do popisu i mogę jeździć gdzie chce bo jednak
miasto to nie to samo co zapuszczona wieś z jednym autobusem na godzinę i to tylko w tygodniu. ;)
Jedyne co mi doskwiera to brak znajomych, ale namówiłam przyjaciółkę, żeby do mnie przyjechała na kilka dni, także jeśli wszystko pójdzie dobrze to na pewno dobrze wykorzystam ten czas :D
Aktualnie siedzę i staram się rozkminić co jest nie tak z moim komputerem, że nie chce mi automatycznie odtwarzać filmików :c
Kilka dni temu przyjechali do mnie kuzyni z ciocią 
także ku mojemu nieszczęściu razem z moją siostrą założyli jakiś gang dokuczania mi 
i musze słuchać ich codziennych wrzasków 
o wszystko
dosłownie wszystko
.
.
.
 kill me pls

o, przypomniało mi się, że chciałam się pochwalić moim nowym nabytkiem c:
(może mało lalkowo ale co tam)
jako że we wrocławiu mi wszędzie daleko i nie ogarniam tego miasta i za każdym razem
jak chce gdzieś dojechać to wsiadam w zły tramwaj postanowiłam zrobić zakupy tutaj :D
a mianowicie mam fioła na punkcie świeczek, wszystkiego co pachnie,
 ale tylko intensywnie ponieważ mój zmysł węchu jest słaby (idk why) więc tak...

jako, że nie chciałam kupować żadnych słoików pomyślałam nad czymś co mi pozwoli przetestować więcej zapachów i kupiłam taki o to mały kominek o przeuroczym fioletowym kolorze <3


i zaopatrzyłam się w 4 woski z Yankee Candle bo aghslwajusfre
słyszałam o nich tyle wspaniałych rzeczy, że po prostu się nie mogłam oprzeć <3


na razie używałam tylko dwóch, Red Raspberry i Oud Oasis
ten pierwszy ma taki miły owocowy zapach, dość intensywny i już drugi dzień utrzymuje mi się w pokoju także jestem zachwycona <3 
drugiego nie jestem w stanie opisać, jest mocno słodki i kadzidlany, 
idealny na jakiś zimowy wieczór bo kojarzy mi się z czymś rozgrzewającym c:

skończyłam się chwalić, możemy przejść do zdjęć Rubiaka :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

jak zawsze muzyka ----> Lean On
 (MØ jest jedną z moich ukochanych artystek tak btw)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~













i w tym momencie jedno z oczu Ruby ześwirowało i się jakoś przemieściło, co XD
chciałam jej zamknąć powiekę i bidulka dostała jakiegoś dziwnego zeza,
a ja głupia uznałam że idc i tak ją bedę musiała rozwiercać (znowu, grrr)
więc drugie oko też jej przesunęłam do góry ><


i teraz Ruby chociaż jest baranem może (a właściwie musi) patrzeć się spod byka :'')))







To koniec zdjęć, pozdrawiam wszystkich i życzę miłych wakacji i udanego wypoczynku! :D

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


nie, tego już nie ma c:

6 komentarzy:

  1. Rubby jest cudna, a zez dodaje jej takie fajnego uroku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, chociaż dla mnie wygląda przekomicznie :D

      Usuń
  2. Hah, uśmiałam się po tym czego nie ma. :') A woski są naprawdę wspaniałe, sama też mam już szkatułkę z nimi. :P
    To Ruby ma akryle? Zawsze myślałam że zwykłe chipy. :p
    Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję, że to jednak nie zostanie zauważone :c
      I tak akryle, chociaż teraz żałuje, że nie założyłam jej chipów, o wiele mniej roboty z nimi ><

      Usuń
  3. Ruby jest naprawdę prześliczna, a ten mały zez w niczym nie przeszkadza, a nawet sprawia, że wygląda tak uroczo i niewinnie haha ;3 I jest naprawdę genialnie ubrana!

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin