niedziela, 20 września 2015

BACK

Hej!

Trochę mnie nie było (ponad miesiąc), w sumie zdjęcia zrobiłam zaraz po powrocie z obozu żeglarskiego (na którym było tak wspaniale, że nie chciałam wracać i szczerze, chciałabym spędzić najlepiej całe życie na jachcie :D), ale ukazują się dopiero teraz ponieważ:
-jestem leniwa
-szkoła już trochę daje w kość
-ambitnie followuje koreański świat i każde nowe MV muszę
 obejrzeć w nie mniej niż 12 godz od momentu wypuszczenia
-dużo śpie bo lubie spać
-jem, jedzenie zajmuje mi większość czasu
-robie dużo pożytecznych rzeczy
-jeżdżę po sklepach reklamowac rzeczy
(zadziwiająco dużo mi się ich rozwala)

Możecie wybrać dowolną opcje, każda z nich jest po części prawdą ;)

Ale jako, że powinnam się w tym momencie uczyć na te trylion kartkówek i sprawdzianów 
które mam już za kilkanaście godzin, cóż może być lepszego niż pisanie notki?
(wszystko, każdy sposób na nienauke jest dobry)

Jestem jedną z tych osób, które nie mogą uwierzyć że wakacje się skończyły i to dopiero 3 tygodnie temu, bo czują się jakby był już conajmniej środek roku szkolnego. :c 
Nie ukrywam, że były to prawdopodobnie moje najlepsze dotychczas wakacje, poznałam wiele świetnych ludzi (którzy na moje nieszczęście mieszkają niestety daleko) 
i wykorzystałam dobrze każdy moment tego lata :)

Przechodząc do zdjęć, to pierwsza sesja Myszy, 
zdjęć jest mało i to głównie z powodu jej... włosów!

Gdybym się tylko kogoś zapytała o to jakie włosy wziąć, uparłam się że musi mieć długie,
najlepiej do samej ziemii i żeby się ciągnęły po podłodze.
NIGDY ale to PRZENIGDY nie wyjde z nią na dwór nawet podczas malutkiego wiaterku.
To co się działo z jej włosami i na ile miliardów stron latały było koszmarne.
Z całego serca nie polecam.
Jakoś nie pamiętam żeby było tak z włosami Rubiaka, zawsze były ładne i się prawie nie ruszały.
Za to wig Myszy to tragedia, tzn jest mięciusi, sypki i śliczny, 
ale nie da się go w żaden racjonalny sposób okiełznać.

Ech, wyżyłam się jak jej włosy mnie denerwują więc zapraszam na zdjęcia :)

(piosenka nawiązująca do koncertu chłopaków w Polsce na który najprawdopodobniej się wybieram, jakby ktoś też na niego szedł to dajcie znać!)



(tak, Mysza nie ma gatek, nie zwracajmy na to uwagi xd)











to zdjęcie >>>>> życie


Dzięki za przeczytanie tego jakże wyczynowego posta, 
zachęcam do komentowania i życzę powodzenia w szkole
 (nwm jak wam ale mi by sie przydalo) c;

10 komentarzy:

  1. Szkoła strasznie męczy! Śliczne zdjęcia i piękna modelka ⭐❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, chociaż wszystkie zdjęcia ogromnie mi się podobają, to ostatnie jest życiem aww *.* Twoja panienka jest taka śliczna i urocza, jeszcze ma wspaniałego wiga i oczka, i jeszcze tunele w uszach i cudny sweterek, no normalnie lalka idealna haha <3

    OdpowiedzUsuń
  3. SŁODKAAA! Wierzę w Twoje problemy z jej wigiem, ale i tak wygląda w nim bosko *-*
    Też jestem wkręcona w koreański świat i to mocno.. >kochamkochamEXOjakbycohahahxD<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i dobrze znać jakieś lalkowe EXO-L! :D

      Usuń
  4. Ale śliczna mordka przepraszam to w pozytywnym znaczeniu. Rozczulającą bardzo . Ma przepięknego wiga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie przepadałam za za byulami ale twoja jest przesłodka i cudowna teraz sie do nich przekonałam jeszcze kilka blogowiczek miało cudowne byule ale twój jest świetny :) zapraszam do mnie na nową sesję Grell http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin