niedziela, 20 marca 2016

Rain or Snow?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejka :)

Dawno mnie tu nie było, z tradycyjnego powodu- braku czasu.
Wychodziłam na zdjęcia kilka razy i wracałam w miarę usatysfakcjonowana, ale kiedy już byłam myślami wystarczająco blisko napisania notki, zawsze się rozmyślałam. 
Teraz zbliżają się niemiłosiernie szybko egzaminy gimnazjalne i jak wiadomo trzeba coś sobie powtórzyć, a u nas z niektórymi przedmiotami (głównie biologia i geografia) wygląda to tak, że sposób nauczania był na tyle kiepski, że trzeba się w sumie uczyć wszystkiego od początku :')
Dla mnie jest to dodatkowo trudne, bo od początku roku szkolnego wkręciłam sie niesamowicie w kpop i nie potrafie bez niego przeżyć, już nie wspominając o tej palącej potrzebie poznawania wszystkich możliwych zespołów jakie są. ;-;
Ugh, pisząc to wszystko czuję taką niesamowitą ulgę,
 że nareszcie zrobiłam coś pożytecznego, dla siebie i pośrednio dla dziewczyn.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~










razem z siostrą przez pół godziny męczyłyśmy się nad jakimkolwiek 
dobrym zdjęciem ze śniegiem, prawdopodobnie największe wyzwanie w życiu XD








moje ukochane zdjęcie, mogłabym się na nie patrzeć godzinami <3













Zastanawiam się czy nie powiększyć zdjęć. Byłyby wtedy na prawie całą stronę, ale za to byłoby widać dokładnie każdy szczegół. Mnie na przykład sprawia zawsze wielką frajdę oglądanie zdjęć w dobrej jakości, ale chciałabym poznać inne opinie. c:



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Dzięki za obejrzenie, pozdrawiam cieplutko wszystkich i przesyłam dużo energii na zbliżający się sezon testowo/egzaminowo/maturalny! 


2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia, najbardziej urzekło mnie to z padającym śniegiem <3
    *piątka* też pisze w tym roku egzaminy gimnazjalne... 4 sprawdziany w tygodniu to norma, a chwila wolnego czasu staje się "ziemią obiecaną" T...T łączmy się w bólu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja doskonale wiem co czujesz. Sama wpadłam w kpop i cóż...:') Nie mam już nawet pojęcia jak dzielić wydatki, zwłaszcza, że koncert mi się zbliża. Jeszcze co do chęci poznawania zespołów, faktycznie jest paląca jednakże nie gustuje w multifandomie wiec póki co mam swoje trzy, najukochańsze perełki. <3
    Zdjęcia wyszły Ci cudownie, ogromnie cieszy mnie ich duża ilość. Szczerze, to przeglądałam je kilka razy, tak się nimi zachwycam, w tym również twoją panną. ~ ^ ^ ~

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin