sobota, 5 kwietnia 2014

Little Princess

Jestem zakochana w Ruby. Razem z Raven i Aloisem (przepraszam, ale nie wiem jak cię nazywać xd) miałyśmy się spotkać, ale wspaniała pogoda (leje od rana -,-') nam nie pozwoliła. Mam nadzieję, że w końcu się spotkamy :) Zdjęć jest dużo, nie podpisuje, nie przerabiam. Ruby jest piękna bez masy ,,tapety" (filtrów itd.). Zapraszam do zdjęć :D





Nagość pullipów mnie urzekła, są piękne. 







P.S. Zastanawiam się czy nie zacząć robić photostory. Piszcie co o tym myślicie ;)

2 komentarze:

  1. Jestem tu pierwszy raz, i zdjęcia mnie urzekły. Są bardzo przejrzyste, nie przesadzone, idealne. No i Ruby. Jakie ona ma oczy *.*
    Pozdrawiam
    Lisek
    PS. Tak, tak, tak photostory! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepiękna lalkę i robisz wspaniałe zdjęcia ;w; Jestem pełna podziwu, serio. I z przyjemnością poczytam u Ciebie fotostory :3.

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin