środa, 23 kwietnia 2014

People Help The People

Po świętach czuję się bardzo cukierkowo-słodko-czekoladkowo, straaasznie. Dlatego też zdjęcia odrobinę przesłodzone ;) Ale miła zapowiedź! Ruby czeka na OBITSU!!! Jejku starsznie się ciesze + jeszcze chcę podziękować Lavi za uszycie chyba najśliczniejszych sukienek jakie widziałam dla mojego maleństwa. Już w sobotę meet i nie mogę się doczekać. Zapraszam i *śmieje się* nie zachorujcie na cukrzyce :* 

















Oh, and if I had a brain.
I'd be cold as a stone and rich as the fool
That turned and all those good hearts away.


6 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie - rozwaliło mnie XD
    Gratulacje obitsu! Mam nadzieję, że moje maleństwo też niedługo dostanie... ale rodzice :///
    Ah ah, te komplementy, uważaj, bo się zarumienię >//////////////<
    Rudy - cudna, zazdroszczę Ci tej małej piękności <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia ;) gratuluję obitsu ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 2 zdjęcia są na prawdę fajne ;)
    No to teraz czekamy na obitsu !

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia, masz cudowną lalkę ;w;
    miło będzie jak zajrzysz do mnie :) http://hello-anise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin