sobota, 12 kwietnia 2014

Okej, zdjęcia są i trzeba tylko je wstawić i napisać. A z tym niestety problem. Lubie robić zdjęcia i dla mnie jest to zaledwie chwila, ale nie chce mi się przegrywać ich i publikować bo to jest uciążliwe -,-' No, ale jakoś trzeba się nimi podzielić, nie? Dzisiaj słoneczko, fajnie, miło, ciepło więc na spacerek się trzeba wybrać :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć. *wzdycha*




A to cudne legginsy które ukradłam jednej z lalek. Niestety da się zauważyć iż Barbie są szersze w biodrach i spodnie trochę wiszą, ale jak będę miała większe chęci to postaram się to zmienić :)








 A tu już zdjęcia ze ślicznego trawkowego pleneru. :D








 Mała miała ochotę sobie powisieć głową w dół, ale ja kiedy ,,wieszałam" ją na gałęzi myślałam, że umrę ze strachu. 



P.S. Jeśli widzicie gdzieś jakieś smugi/plamki/kropki błagam, nie przejmujcie się. Matryca w moim aparacie wymaga czyszczenia, ale nie mam na razie czasu go gdzieś zawieźć i zdjęcia czasami wychodzą jak wychodzą ;/

6 komentarzy:

Follow my blog with Bloglovin