sobota, 8 listopada 2014

Comeback

HEEEEJ 

Jejciu, trochę mnie tu nie było, ale to tylko przez nadmiar szkolnych obowiązków i różnych wyjazdów rodzinnych.
W każdym razie wróciłam, a przynajmniej napisałam notkę, bo blog zakurzony :o
Jestem strasznie szczęśliwa, bo udało mi się namówić tatę na książki i moje maleństwa już do mnie jadą. 
Ostatnio nie mam czasu na dosłownie nic. Na Rubeusza niestety również. Co jakiś czas tylko sadzam ją na inną półkę, albo stawiam koło siebie i bawię się jej włoskami. 
Nie mogę się doczekać przerwy świątecznej. Mam serdecznie dość mojej szkoły i ludzi, których muszę mijać na korytarzach.
Nareszcie coś napisałam i przez najbliższy tydzień nie będę ze smutkiem patrzeć na aparat i smucić się jak to nie mam czasu nawet robić zdjęć.
Pozdrowienia dla wszystkich i powodzenia w przetrwaniu jeszcze tych kilku tygodni do świąt. <3


Zapraszam!
















12 komentarzy:

  1. <3 <3 <3 Nie ważne, że siedzę obok :* Śliczne zdjęcia, zresztą jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww Twoja Panna jest śliczna! Bardzo fajne zdjęcia. =^^=

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz prześliczną lalkę! Uwielbiam to, jak jest wystylizowana, wygląda świetnie w tym wigu i oczkach. Zdjęcia też są bardzo fajne, najbardziej podoba mi się szóste :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także czekam na przerwę świąteczną, szkoła totalni męczy nie tylko nauką. Hałas na korytarzach to zdecydowanie to, czego nienawidzę i od czego muszę odpocząć.
    Twoja lalka ma piękne włoski i zachwycające oczy! Ten kolor jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkie dzięki :) i tak szkoła jest męcząca niestety z wielu powodów :/

      Usuń
  5. Uwielbiam kolor jej włosów i to, jak kontrastuje on z oczkami. ;w;

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo ładnie, zdjęcie świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin