niedziela, 14 grudnia 2014

Sparks

Hejka
~~~~~~~~~~~~
notke dedykuje Olasowi, bo dzięki niej przypomniałam sobie o blogu, kc <3

~~~~~~~~~~~~

w sumie za wiele się nie zdarzyło, mam dużo sprawdzianów, głównie z matmy, ale coraz mocniej zaczynam czuć, że nie mam talentu do nauk przyrodniczych co jest o tyle smutne, że snułam tyyyyle planów jak to zostanę medykiem sądowym, ale coż...

Chciałabym wam wszystkim serdecznie życzyć WESOŁYCH ŚWIĄT, bo wątpie żeby przed świętami pojawiła się jeszcze jakaś notka tematyczna, gdyż takich zwyczajnie nie cierpie.


*jeśli chodzi o zdjęcia to przepraszam, że niektóre są w innej kolorystyce, ale było już ciemno, a ja uznałam, że poeksperymentuje sobie z lampą, a co :') i światło na każdym zdjęciu jest zupełnie inne i po dodaniu filtrów wszystko wyszło inaczej, eh. :)*

Zapraszam serdecznie *chociaż zdjęć malutko* <3


,,My heart is yours,


It’s you that I hold on to,


That’s what I do,


And I know I was wrong,


But I won’t let you down,


Oh yeah, oh yeah, oh yeah, yeah I will, yes I will…"


,,And I saw sparks,
Yeah I saw sparks."





+ zdjęcie pociesznego kotka sąsiadów, który czasami do nas przychodzi, 
a jako że mojego już nie mam, to zawsze miło go zobaczyć :)





6 komentarzy:

  1. Jejku jak miło, dedyk dla mnie <3
    Zdjęcia takie śliczne, Rubyś taka śliczna <3 Pięknie wygląda w tym wigu <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle zdjęcia zacne, a efekty dają ten urok ;) Już nie mogę się doczekać Wigilii! Wreszcie się spotkamy :*
    Pozdrawiam, Twoja końska kuzynka ^*^

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz aska? Jak tak to pliska dawaj linka

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin